Betalen
Betalen, de meest voorkomende vragen
Hier vindt u een antwoord op de meeste vragen. Mocht u toch nog een andere vraag hebben, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.
Hoe vraag ik een duplicaat aan van mijn factuur?
Indien u een duplicaatfactuur wenst, kunt u contact opnemen met onze klantendienst op het nummer 0800-224 24 24 of per mail via sales@rajapack.nl.
Ik wens over te schakelen op elektronische facturen
Standaard sturen we naar al onze klanten een PDF-versie van de factuur via e-mail. Wenst u een factuur te ontvangen in een ander formaat, neem dan contact op met onze klantendienst op het nummer 0800-224 24 24 of per mail via sales@rajapack.nl.
Wat is het bankrekeningnummer dat ik moet gebruiken om een betaling aan RAJA te verrichten?
Het bankrekeningnummer van RAJA :
Naam van bank | IBAN code | BIC code |
---|---|---|
ABN AMRO | NL88ABNA0630511489 | ABNANL2A |
Gelieve het factuurnummer in uw overschrijving te vermelden.
Als u vragen heeft over de betaling van uw facturen, kunt u contact opnemen op 0800-224 24 24 of per e-mail: sales@rajapack.nl
Wat als ik een verkeerde of dubbele betaling heb gedaan op https://rajapack.nl ?
Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze customer service afdeling (0800-224 24 24 of sales@rajapack.nl). U bezorgt hen daarbij best ook de volgende gegevens:
- Het ordernummer van uw bestelling.
- Uw klantgegevens (klantnummer, naam van uw bedrijf, contactpersoon, enz.).
- Het betalingsbewijs (bijvoorbeeld een printscreen van de bankverrichting).
- Uw bankrekeninggegevens (IBAN en BIC).
Onze medewerkers kijken deze gegevens nadien voor u na en storten de foutieve betaling zo snel mogelijk terug. De terugbetaling kan enkele werkdagen in beslag nemen (afhankelijk van uw bank).