Prijzen aangepast aan uw aankoopvolume Hoe meer u bestelt, hoe groter uw korting!
Profiteer van nationale raamovereenkomsten Dankzij de ondersteuning van RAJA zorgen we ervoor dat uw aankoopprocessen worden vereenvoudigd. Onze Europese aanwezigheid zorgt er bovendien voor dat we u in heel Europa van dienst kunnen zijn met internationale overeenkomsten.
Bent u een openbare aankoper? RAJA beantwoordt uw open of beperkte aanbestedingen - uiteraard met een gepaste procedure en raamovereenkomst.
Verzending op maat Kies voor een verzending in 24 uur, op vaste datum, expres of in verschillende vestigingen.
Vereenvoudig uw aankopen Vereenvoudig uw administratie en kies de betaalmethode die het best past bij uw bedrijf.
Verbeter uw productiviteit en ergonomie op de werkvloer Laat u begeleiden door onze specialisten en integreer een van onze vele geautomatiseerde oplossingen.
Onze specialisten staan voor u klaar Op uw aanvraag komt de sales expert van uw regio bij u op kantoor langs. Deze analyseert uw behoeften en helpt u bij de keuze van de juiste professionele verpakking of magazijnuitrusting.
Professionele begeleiding per telefoon Een vaste contactpersoon zorgt voor uw persoonlijke monitoring van uw account en beantwoordt snel al uw vragen.
Interesse? Mail ons op sales@rajapack.nl of bel naar 0800 225 25 25
Een klantomgeving aangepast aan uw organisatie
Stel uw inkoopteam samen, beheer uw ordergoedkeuringsproces en deel één adresboek.
Vergemakkelijk uw bestellingen
Raadpleeg online uw gepersonaliseerde catalogus met uw producten en voorkeurtarieven.
Beheer uw budget
Beheer uw uitgavenposten en de budgetlimieten die aan uw kopers zijn toegewezen.
Vereenvoudig uw administratie
Krijg direct online toegang tot al uw documenten (zoals bestelorders, elektronische facturen, fiscale dematerialisatie, enz.)
RAJA biedt u PunchOut, Hosted Catalogs of API’s aan die u kan integreren in uw aankooptools of ERP. Op deze manier heeft u onmiddellijk een overzicht van uw gepersonaliseerde catalogus en voorkeurtarieven.
Bovendien kunnen wij samen met u EDI-integraties inzetten om uw commerciële documenten (zoals orders, ontvangstbevestigingen, facturen, enz.) te digitaliseren. Ideaal om uw aankopen te stroomlijnen.
Voor meer info, neem contact met ons op via sales@rajapack.nl